Přečtené knihy

Knihy jsou pro mne poslední dobou jediným velkým relaxem.

Mám čtečku knih, další výhoda - mohu je brát všude s sebou :) Ráda si sice přečtu i nějakou tu papírovou - vše má vždy svá pro a proti.

Manželé odvedle

Kniha, kterou už všichni máte asi dávno přečtenou - na mě zatím čekala. 
Je skvělá, děj vás hned vtáhne dovnitř a je to přesně ta kniha, kdy chcete číst pořád, než se dostanete na konec. Spousta zápletek zapojí vaši fantazii. Nic nudného, trochu dramatu, trocha psychologie.

Doporučila bych jak mužům tak ženám.


Hygge

Další kniha, kterou už všichni přede mnou četli. 

Já si ji přečetla v anglickém originále - je velmi pěkně psaná, podle mě i začátečník jí krásně porozumí. Obsahuje pár receptů na oblíbené dánské pokrmy a nápoje pro chvíle pohody.
V podstatě popisuje neskutečný krásný a klidný život Dánů, někdy mám až pocit, že Dánové asi nechodí do práce a neřeší problémy nebo nemusí uklízet atd.

Nelze než se nechat inspirovat. Třeba svíčky v práci bych jednoznačně uvítala :)




To prší moře 

Od Radky Třeštíková jsem už pár knih četla.

Každá kniha od této autorky mi přijde trochu jiná. Tato má spoustu zápletek. Věřím, že každý si u ní vzpomene na spoustu podobných situací ze života, i podobných osudů. Pravda je, že kniha není úplně pozitivní, ale je naprosto reálná a ze života.

Taková oddychovka.


Komentáře

Oblíbené příspěvky