Jen tak

Málokdy využívám blog k tomu, abych vám sdělila svá trápení...ale možná už i na to přišel čas :)

Poslední dobou mě docela trápí jak dokáží být lidé zlí - k sobě navzájem. Nevidí a nechtějí vidět pravdu věcí, odsuzují vás za něco co jste neudělali, a nevidí, že vy se snažíte situaci zachraňovat a pomáhat.

Denně jsem doslova smetena škaredým chováním a mrzí mě, že někteří lidé například přestanou zdravit - to je podle mě vrchol dětinského chování.

Lidé jsou také hodně sobečtí a nemyslí na druhé.

Doufám jen v jedno, že vesmír tu opravdu je a funguje a karma taktéž :) jinak nevím kam to dopracujeme :) držte palce, ať se zase vše vrátí do normálu, připadá mi, že toto období již chvíli trvá.

Tady nějaké fotečky ode mě...dostala jsem tip na tuto knihu a rozhodně zaujala.



A tady má oblíbená snídaně, když je čas...ovesné wafle.



Komentáře

  1. Je to na nic, někteří lidi. Někdy si říkám, kde se to v nich bere. Ale člověk si jimi nesmí nechat kazit náladu. Jinak knížku jsem četla, je docela dobrá, tak si ji užij. :)


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky