DM Box

Já vyhrála! Po velice dlouhé době se mi to vážně povedlo...a musím říci, že tady v té době plné zla a vše možného mě vážně potěšil :)

Musím říci, že je rozhodně promyšlený, krásné balení, mašle..seznam výrobků s uvedením použití.

Mě potěšily moc balzámy na rty - těch jsem velká fanynka. Na posledním fotu je olej na rty s kuličkou, ten mi přijde úplně dokonalý - vypadá trochu jako lesk na rty, krásně voní i chutná a nemusím se po něm cca 4 hodiny vůbec mazat.

Moc mi voněla Alverde micelární voda z bio surovin - tu jsem následně věnovala kamarádce, ale určitě si ji pak také zakoupím na vyzkoušení.

Šampon od Nivey jsem již dlouho neměla, teď jej zkouším a přijde mi moc fajn, jen mi vadí to dost chemické složení.

Suchý šampon Aussie to je špička - nádherně ve vlasech voní a udělá přesně to co má.

Tady pár foteček...








Komentáře

  1. Gratuluju. :) Mě se ještě DM box vyhrát nepodařil, ale tak nezoufám, protože zas sem tam vyhraju něco jinde, nejčastěji na facebooku a jsou to třeba vstupenky nebo teď naposledy akreditace na celý týden filmového festivalu, takže z toho mám ještě větší radost, protože zážitky jsou pro mě důležitější, než kosmetika. :) Ale tak potěší určitě oboje. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky