Koberečky na sedačku

Na blogu jedné úžasně šikovné kolegyně jsem objevila kontakt na paní, která vyrábí krásné koberečky.

Jedná se o paní Světlanu Hejnovou - odkaz na její obchůdek zde.

Netušila jsem, že se koberečky dají použít i na sedačku, což mě zaujalo. Většinou jsem na sedačky používala deky, plédy a další přehozy. Jsou pak takové útulnější, teplejší.

Sedačky jsem změřila, popřemýšlela o barvě a u paní Hejnové objednala nejprve malý kobereček na zkoušku. Přišel..je skvělý vypadá nádherně. Objednala jsem tedy posléze hned i kobereček na velkou sedačku. Je pevně tkaný, super teplý a působí prostě krásně hřejivě. 

Na sedačce také pevně drží a nemá tendence se různě hrnout jako deky a plédy. Pratelnost na 30 stupňů je vyhovující.

Za mě tedy za 1! 

Zároveň jsem také pořídila 2 nové polštářky, ten s hvězdou a šedý s proužky - vše HM Home. 






Komentáře

  1. To vypadá dobře. :-) Taky jsem nevěděla, že něco takového vůbec je. Přehoz jsem na naší staré sedačcce měla prakticky pořád. Máme doma děti, takže se na ni nějaká ta skvrna dostane raz dva. Teď naštěstí ale máme konečně jinou sedačku u které ty potahy jdou bez problému sundat a vyprat, takže když se na ni objeví nějaká ta skvrna, tak jdou potahy hned do pračky. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky