Havlíkova přírodní apotéka

V našem obchodním centru otevřeli nový obchůdek a já pod stromečkem našla balíček věcí z této přírodní apotéky.

Dostala jsem balíček výrobků zejména na vlasy, se kterými mám teď problémy a vážně mi dost padají.

Za mě hodnotím následovně:

Jemný vlasový šampon - nádherně voní po bylinkách. Jako po všech přírodních produktech po něm mám vlasy jakoby suché, takže výborným doplňkem je Vlasová majonéza - po ní se mi vlasy zdají být nádherně hebké a neslepují se mi k sobě do pramenů. Vlasové tonikum jsem zatím nevyzkoušela mám ještě jiné. Je to klasická vodička na masáž pokožky hlavy.




Dalšími výrobky byla pleťová kosmetika.

Královská snídaně pro pleť - je 3 minutová ranní maska, kterou si nanesete na neumytou pleť, necháte působit a smyjete. Voní nádherně, má dlouhodobě hydratovat pleť, posoudím po delší době.
Český krém pro vytížené ženy - používám na noc. Krásná vůně.
Bio avokádový olej - byl doporučen též na vlasy, nicméně ho používám díky obsahu vitaminu E a dalších prospěšných látek i na oční okolí a zde se mi zdá, že se mi kůžička moc pěkně vyhlazuje. Ten má tedy trochu nepříjemnou vůni...ale co bychom pro krásu nevydržely, že ano? :)





Za mě tedy zatím velká jednička a ráda bych v budoucnu vyzkoušela něco dalšího.

Máte někdo také zkušenosti? doporučili byste něco konkrétního?

Komentáře

Oblíbené příspěvky