DIY adventní kalendář

Tvoření mi vždy hrozně zvedne náladu, věřím, že někdy z toho co vyrobím mám větší radost než obdarovaní :)

Letos mě napadl adventní kalendář..a to rovnou pro 6 synovců a neteří! A ještě k tomu jsem se rozhodla, že bude aspoň trochu zdravý!

Návod zde:

Koupíte obálky - klasické malé dopisní (původně jsem uvažovala o papírových pytlících, ale sehnat hezké a cenově dostupné není tak lehké). V mém případě to bylo 6 x 24 obálek.

V dalším kroku jsem si vzala na pomoc jednoduché šablony (malování mi vážně moc nejde :)) a mé oblíbené razítko soba (on vypadá trochu jako pes, ale je to sob). 
Pak už jsem obkreslovala, razítkovala a vymalovávala, podle mě to prostě musí být pestré.
Výsledek viz níže. Někdy jsem jen udělala obrys, např. stromek a obtáhla zlatou fixou..vše má něco do sebe.


Hrozně mě zaujal nápad šikovné grafičky z www.zlesa.blogspot.com, kde jsem našla její kreativní kartičky, ze kterých sama dělala adventní kalendář. Kartičky stáhnete zde.
Ty prostě vytisknete a rozstřiháte.

Je podle mě super, že děti se budou každý den těšit na nějaký úkol, omalovánku atd. a ne jen na ty bonbony.

Obálky mi očísloval přítel (má moc hezké písmo), já do nich pak naládovala kartičky.
Výsledek níže.



Celkově je to velmi pěkná hromádka.


Teď mám tedy připraveno k naplnění. To ještě pár dní počká.

Rozhodla jsem se, že místo klasických bonbonů použiji něco zdravějšího, a to:

v lékárnách, zdravých výživách atd. zakoupíte pytlíky s jednotlivě balenými hroznovými cukry, bylinkovými bonbony a podobně. Dále jsem koupila jednotlivě balené pufované rýžové medvídky (vyrábí racio), krásně se vejdou do obálky.A malé balení gumových medvídků také přijdou vhod.

Teď už jen zkompletovat a nachystat na předání na konci listopadu :)

Vyrábíte také vlastní adventní kalendáře?

Komentáře

Oblíbené příspěvky