DIY Twister

Twister - pohybová hra pro děti i dospělé.

Loni jsem hodně zvažovala její koupi synovcům a neteřím na Vánoce.

Na jednom blogu, který sleduji jsem našla nedávno návod na jeho vytvoření. 

Stačilo se zapřemýšlet, nashromáždit mě dostupné materiály (v mém případě tzv. igelitové ubrusy s různými dezény, dá se ale použít i papír a další materiály) a tvořit! 

Jeden velký kus jsem si zastřihla do požadovaného rozměru a rozložila na zem. Ze 4 dalších designů jsem vystříhala kolečka tak, aby se daly hezky rozložit. Bylo mi doporučeno nechat případné nerovnosti vyrovnat rozložením igelitu na topení, opravdu to pomohlo. Nastříhala jsem si kousky oboustranné izolepy - ta mi byla odborníky doporučena na tuto aplikaci jako nejvhodnější. Pak už stačilo jen rovnoměrně nalepit. 


Jak určitě víte ke hře Twister patří takové ty řekněme hodiny, na kterých zatočíte ručičkou a podle toho pokládáte nohu a ruku na příslušnou barvu. Nám se nepodařilo žádné vhodné hodiny sehnat,

Nastříhala jsem tedy kartičky, na které jsem namalovala pastelkami žluté kolečko, zelené srdíčko..prostě aby to ladilo s hrou. Z druhé strany kartiček jsme napsal PR jako pravá ruka, LN jako levá noha atd. Ještě mi zbývá poslední krok, ušít na kartičky pytlíček, ze kterého si pak budeme tahat.

Za dva týdny mám na víkend děti, tak doufám, vyzkoušíme :)


Hezkou zábavu! 

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky