Razítkování

V předešlém příspěvku jsme vykrajovali hvězdičky ze slupek z pomela.

V tomto příspěvku je využijeme k výrobě vánočního balícího papíru, musíme přeci Ježíškovi trochu pomoci, má i tak s nakupováním dárků velké starosti.

Potřebujete:
- roli nebo arch balícího papíru (já použila roli 12 m za cca 70,-)
- razítkovací barvu (já použila podušku za 39,-)
- výřezky ze slupky pomela, na těch to 12 metrů jsem spotřebovala cca 4


Papír jsem si rozrolovala na koberec, dala pod něj tvrdou podložku, aby se mi lépe pracovala a postupně jsem razítkovala. Vše schne docela rychle, a vypadá to krásně obyčejně a přitom kouzelně.

Výhodou je, že tento papír vám bude ladit s jakýmikoli dekoracemi na stromečku.
Dále lze mezi výhody uvést to, že zabavíte vaše děti a že tento papír je krásně pevný.

Příjemnou zábavu :)


Komentáře

  1. Hola amiga querida !! Que hermosa idea de timbrar el papel craft!!. Que tengas un lindo fin de semana
    Besos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Angélica, I love cheap and nature materials - such as pomelo peel! Have a nice weekend too.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky