Výstava morčat

Sobota je ideálním dnem na výlety. My vyrazili do Brna na výstavu morčátek - chováme doma 2 slečny, věčně hladové, krásně heboučké a úplně dokonalé.

Vždycky jsem měla trochu obavy z toho jaké bude na dotek morčátko skinny - tedy bez srsti. Na výstavě jsem si je mohla pořádně osahat, a verdikt?
Jsou úžasná, když je člověk vidí naživo jsou moc roztomilá, na omak velmi příjemná a úžasně teplá.

Drobek níže na fotce byl velmi aktivní, chtěl paní majitelce pořád utíkat a ten roztomilý kukuč :)

Bohužel jsem na výstavu jela se sebezapřením, abych si žádné další morče nedovezla, i když místa doma máme dost :)


Všechny další morčátka byla prostě úžasná, většina z nich výstavu nesla velmi statečně. Některá se zahrabala, některá si prostě lehla s výrazem: prostě na to kašlu a jdu spát a zbytek se krmil nebo odpočíval.




A tady se vesele posuzovalo....


Já byla na výstavě poprvé, takže mě zápisy na některých kartičkách docela pobavily. Např. neobvyklá kyčel, vystouplá kolena...ale holt, šampion musí být dokonalý :)

Komentáře

  1. Hola L uhhh que miedo me dan los ratones , deseo que tengas un buen comienzo de semana
    Besos

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky