Kapsář na (dvoupatrovou) postel DIY

Při šití organizérů na věrnostní karty, mě napadlo ušít ze zbytků látek kapsář na dvoupatrovou postel, takové dvě vlastní má sestra. Tento konkrétně bude dárek k blížícím se narozeninám :)

Jeho úkol je ukládání různých maličkostí, knížky, kapesníčky, prostě to co potřebujete u postele.


Výroba je docela jednoduchá:
- látky sešijete do dlouhého hada
- podžehlíte výztuhou, já použila ronopast
- postupně sežehlíte, abyste získali kapsičky
- obšijete dokola, aby kapsičky drželi na svém místě
- připravíte si dlouhé popruhy na upevňování kapsáře na postel (na fotu nejsou vidět, našila jsem je do obou horních rohů)
- nachystáte si zadní díl látky
- obě části sešijete lícem k sobě a protočíte
- dovnitř jsem vložila decovil a zažehlila
- vše jsem ještě pro dekoraci při okraji obšila

A dílko je hotovo :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky