DIY projekt - obraz

Na Pinterestu jsem viděla krásné obrazy, jarně laděné s motýlky. Nikdy jsem si nepotrpěla na jarní dekorace, letos jsem si řekla, že bych to mohla pojmout trochu jinak, tak tedy co k tomu potřebujete.

1. uměleckou děrovačku - tu co jsem koupila já (viz. obrázek níže) doporučuji, je na jakoukoli gramáž papíru do 200 g, hlavně doporučuji toto mačkání shora.

2. barevné papíry - dle vašich představa a potřeb, mě se podařilo sehnat jeden takový pevnější, myslím gramáž 180 g, vypadá trochu jako smirkový papír s malými třpytkami, které ovšem neopadávají, druhý jsem vybrala klasický matný, ladící nižší gramáž

3. klasické plátno na malování - já mám rozměr 50 x 40 cm, záleží ovšem na vás

Práce je potom jednoduchá: děrovačkou si uděláte strašně moc motýlků :) mě bohužel nevyšel papír, takže můj obraz není ještě dokončený, později vložím foto...
Pokud chcete mít motýlky jako já, tak je podle pravítka lehce pozohýbáte, aby vám vznikla malá ploška (tělíčko) na nalepení. Pak už jsem si jen nalila do mističky lepidlo a párátkem lepila...
Předkreslila jsem si tvar srdce, nicméně nakonec možná polepím plochu celou.
Vzhledem k nízkým nákladům mohu kdykoli obměnit.



Obraz můžete mit naprosto dle vašich představ, níže inspirace z Pinterest.

Ještě by se mi do sady líbila motýlková girlanda...:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky