Dárkové vouchery DIY

Mám tu pro vás projekt, který asi každý uvítá :)
Není to úplně můj nápad, ale je hodně přepracovaný.

Po Vánocích jsme asi všichni vyčerpáni co se týče inspirace na dárky a přitom máme před sebou období Sv. Valentýnů, Dnů matek, Dnů žen atd.

V tomto příspěvku se budeme tedy zabývat dárkovými vouchery neboli poukazy chcete-li.

Stáhněte si tento soubor a hned vám vše bude jasnější :)

Voucher si můžete samozřejmě vytvořit jaký chcete, mě osobně přijde, že čím obyčejnější, tím snad lepší :) rozhodně by mě něco takového překvapilo a oooobrovsky potěšilo.

Otázkou zůstává jak voucher zabalit...

Já použila některým z vás již známý projekt od Bellet organizér na věrnostní karty, který jsem drobně upravila.

Jak vidíte tady na obrázku můj organizér na vouchery má dvě kapsičky na každé straně jednu.

Výhodou je, že pak jej může obdarovaný použít např. jako organizér na osobní dokumenty jako občanka a podobně.
 
 

Ještě  nezbytné dozdobení mašličkou a můžeme darovat.


 

Kdo nešije a naopak rád tvoří z papíru dokážu si představit i krásnou dárkovou obálku ozdobenou např. scrapbookem.


Komentáře

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky